onsdag 26 januari 2011

Hård start på dagen! Nu kör vi!

Vaknade upp hos Tommie idag vid 06.30! Vi har gjort upp en "deal", att jag sover hos honom på kvällarna, så är jag hemma lite mer på dagarna. Får knappt träffa min familj annars ju. Behöver min familj nu med allt som händer runt omkring mig. Lite problem här och var. Familjen är trots allt alltid där!

Men, det var iallafall en hård start på dagen! Klockan 08.00 träffade jag Pernilla vid gymmet på friskis. Hade gymintro idag. Vi gick igenom lite hur man ska sitta, kilo och så så att man inte tar för mycket. Förstår faktiskt nu hur viktigt det där är. Känner redan att jag gjorde fel med ryggen - aocuh! Kan lova att det blir otroligt mycket gym härdanefter iallafall.

Så nu sitter jag med Pernilla på biblioteket. Vi ska "plugga" och äta lite lunch. Blir en nyttig sandwich eller sallad. Kommer lite med uppdatering senare. Ha det så bra.

Bild från google



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar