tisdag 18 januari 2011

Hjärnan är nu officiellt tömd.

Sitter och chillar lite med Pernilla i ett grupprum i skolan. Är helt slut, till att börja med somnade jag inte förens 01.30 när jag skulle upp 06.30 - inte bra. När jag väl kom till skolan (blev nästan försenad) så hade jag prov. Och det var inte det lilla provet heller. När läraren sa att vi hade 3 timmar på oss tänkte jag: Har han gjort ett prov baserat på Bibeln eller vad? Men jag blev färdig först efter 2 timmar, kändes bra. Känns verkligen som om jag har fått med allt jag ville. Hoppas på ett högt betyg!

Så om 15 minuter börjar svensklektionen. Har ingen lust, har en känsla av att alla utom jag kommer vara klara med boken vi skulle läst. Själv har jag halva kvar tills på fredag. Lite lagom stressigt...

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar