söndag 30 januari 2011

Behöver träningskläder!

Sitter hemma och andas ut. Kom hem från badhuset för ungefär en timme sedan. Simmade 1 km som vanligt, så fort det har blivit en rutin är det mycket lättare att komma in i det. Var där med Tommie och min lillasyster. Nästa vecka ska Tommies lillasyster också följa med. Köpte också simglasögon idag, kan vara bra att ha.

Så idag är det söndag då. Helgen gick förbi lika fort som den kom. Men ska bara vara i skolan i 3 timmar imorgon så det blir lite som helg. Imorgon ska jag också till Väla och köpa lite träningskläder. Finns mycket jag behöver nu när jag har börjat träna (bilder kommer sen).

Så snart ska jag äta kycklingfilé med en sallad. Gott! Sen ska vi faktiskt klippa min lilla Tommie. Han har hår till axlarna som det är nu, men han bestämde sig för att snagga sig. Helt sjukt! Så, mamma ska snagga honom. Hon har ju jobbat lite som frísör. Bilder på det kommer, det lovar jag!


300 :- Från Intersport


99 :-, Stadium


140 :-, Teknikmagasinet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar