lördag 29 januari 2011

Lördag!

Älskar helg, har jag sagt det innan? Haha! Har jag säkert, säkert tusen gånger. Men jag tycker om att inte behöva göra något. Många brukar göra så mycket som möjligt på helgerna, men jag är tvärtom. Jag tar det lugnt och försöker göra så lite som möjligt. Hinner med allt på vardagarna så. Men idag kommer jag inte ha något att göra alls. Tommie ska till Danmark en sväng och jag vet inte när han kommer hem. Hoppas inte allt för sent...

Har nästan precis kommit hem. Jag, Tommie, min syster var på pizzerian. Vart så otroligt frestad, men tog en bakad potatis med kyckling och en loka till det. Känns bra iallafall (förutom bernie- och vitlökssåsen). Ska iallafall simma1 km imorgon på badet, så då försvinner allt det dära.

Kan bara säga, att många kanske tror att min diet och träning har gått åt helvete bara för jag inte gör hälsoinlägg längre. Men isåfall har ni fel! Har hållt dieten och träningen sedan dag ett. Ska också köpa träningskort och på måndag ska vi fixa träningsbyxor. Känns jätteroligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar