lördag 29 januari 2011

dag 03 - mina föräldrar

Då var vi på dag tre. Mina föräldrar heter Jessica och Stefan. Dom har varit gifta i 15 år och varit tillsammans i c.a 17 år tror jag... Men iallafall! De gifte sig när jag var två år och när min syster precis var nyfödd. Jag har en jättebra relation till dom båda men bäst med mamma. Med pappa kan jag prata om bilar, sport, rymden, ja allt sånt "killigt". Till mamma vänder jag mig när jag behöver hjälp med kärlek, vänner, skola och så. Känns rätt bra att man kan prata om olika saker.

Älskar mina föräldrar även fast jag kan vara rätt jävlig emellanåt. Måste faktiskt skylla det på mina hormoner? haha. Men jag är så glad att jag har dom. Utan dom hade jag inte varit den jag är idag.

Mamma, snart 42

Pappa, 48 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar