lördag 15 januari 2011

Jag är tillbaka!

Har ni saknat mig? Haha! Funderar på att byta tillbaka till denna bloggsidan igen. Känner att jag har mer koll på hur saker fungerar här, och för mig som inte är så duktig på det tekniska på bloggar så är denna blogg perfekt. Det handlar inte om att jag inte var nöjd med designen på bloggen på blogg.se, inte alls! Johanna gjorde ett jättebra jobb.

Så, nu blir det bloggande här. Har hört att många har haft problem med att skicka kommentarer och så, men hoppas att det löser sig. En av anledningarna till att jag bytte tillbaka hit är att jag fick så otroligt dumma kommentarer på den andra bloggen. Det passade nog inte mig att vara så "blottad". Fick massa tråkiga kommentarer, och hoppas att jag inte får det här.

Ikväll ska jag äta ett förtjänat nougat! Äter bara sånt en gång i veckan ju, och kan säga att det blir så sjukt mycket godare då. Man tröttnar ju om man äter det för ofta. Kan också med glädje säga att jag har minskat med 1 cm runt mina armar. Heja mig!

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar