tisdag 4 januari 2011

Hör du sanningen? Den lät som ett skratt.

Tjenis! Har inte hunnit blogga förens nu, shame on me? Haha! Men nu fick jag tummarna loss iallafall. Har eventuellt funderat på att byta bloggsida till blogg.se av lite olika anledningar. Älskar verkligen denna bloggsida men designen fungerar inte för mig. Det går liksom inte att göra den så personlig med en header och så, så min vän Johanna fixat designen till mig. Klicka på hennes namn och checka hennes blogg!

Så nu hoppas jag på att det ska bli lite fason på mitt bloggande. Ska ha min blogg rosa och fluffig, precis som jag älskar det, haha ;) Har länge länge fifflat med olika bloggdomäner, har alltid velat ha på blogg.se eftersom det är den största blogghemsidan, har dock aldrig förstått mig på alla designkoder. Så tackar Johanna så mycket för att hon ville ordna det åt mig!

Idag har jag varit på Väla och samt fixat mina naglar här hemma. Har jagat runt efter ett Ipod sillikonskal hur länge som helst nu och ÄNTLIGEN har jag hittat ett. Dom fick in några stycken idag på teknikmagasinet så vi lade undan ett innan dom tog slut, här finns det! Den var lite killaktig - men rätt häftig ändå! Inte sant? Senare idag kommer ett hälsoinlägg och längst ner i detta inlägg kommer bilder på mina naglar.

Rätt okej för att ha fixat det hemma, inte sant?


Mitt nya Ipod skal

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar