söndag 16 januari 2011

Fortsätt simma, fortsätt simma...?

Är helt slut! Var på badhuset innan med Tommie, simmar ju var söndag nu förtiden. Simmade 40 längder, d.v.s 1 km vilket är ungefär 587 kcal. Dessutom är inte simning speciellt jobbigt heller om man tar det i sin egen takt. Tommie skulle vara kaxig och visa att han var snabb, men han orkade knappt 10 längder, haha!

Så nu är jag lite smått mörbultad och mätt. Åt biff med sallad och makaroner! Inte så jättebra med makaroner, men om man har tränat bort många kalorier så måste man fylla på också. Hade jag inte ätit makaronerna, så hade jag slutat på 200 kalorier idag vilket är på tok för lite för att jag ska orka.

Så nu blir det tyvärr massa plugg. Slarvig som jag är så har jag inte ens börjat att läsa boken som ska vara klar tills på tisdag. Antar att jag har en himlans tur att jag läser snabbt (d.v.s om boken är bra...). Tog en "Beck" bok: Mördare utan ansikte. Någon som har läst den och vet om den är bra?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar