lördag 22 januari 2011

Dop

Har inte bloggat ordentligt på länge. Det beror på lite problem hemma, skolan o.s.v. Har inte känt mig på humör direkt, och då tycker jag att det är bättre att inte blogga alls! Man kan säga så mycket dumt som man ångrar sen.

Idag var jag på dop! Min kusin Julius döptes, och det var så himla fint. Blev helt rörd. Är ju kristen själv, så stämningen och allt annat blev så fint. Jag tog massa fina bilder så jag lovar att dom kommer upp i början på nästa vecka. Orkar inte just nu, är helt utslagen.

Kan säga att nu när jag inte äter så onyttigt, så märker jag hur snabbt jag mår illa av sötsaker. Har ätit två kakor och ett chocklad, och är så illanmående. Förr så kunde jag proppa i mig massa, skönt att man känner att det har ändrats. Imorgon, ska det simmas ... Måste bränna allt!

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar