lördag 1 januari 2011

* HÄLSOINLÄGG *

Då var snart första dagen med dieten avslutad, och det känns faktiskt helt okej. Har dock varit lite småsur p.g.a av allt sockersug jag har haft. Brukade ju tyvärr småäta rätt mycket och jag märker nu att det har satt sina spår... Men duktig som jag är så gav jag inte efter! Har inte börjat med min träning ännu eftersom jag har lagt upp planeringen från och med måndag - ser fram emot det!

Idag har jag ätit:
Frukost - En äggmacka med en halv skål fil
Middag - En hamburgare (bara köttet, och hemmalagad) med en salladsbuffé
Mellanmål - En blodapelsin
Kvällsmat - Den är Tommie och handlar just nu, beställde en sallad med tonfisk eller något liknande!

Känns lite motigt, man är ju så sugen! Men bara man står emot i 3 dagar till så kommer det lägga sig. Det tar ju en stund innan kroppen vänjer sig. Är sjukt peppad ! Imorgon ska det tas mått överallt på mig och vikt för att kunna jämföra före och efter. Ska sedan mäta mig och väga mig en gång i månaden Kommer även lägga upp bilder på maten, så kanske ni får lite tips?

Följ mer av min gång mot mitt mål imorgon!

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar