måndag 3 januari 2011

* HÄLSOINLÄGG *

Hej! Tredje dagen snart avslutad och det känns jättebra. Hade mitt första träningspass idag, eller vad man kallar det. Började lite lätt och lagom och tog en stoooooor runda runt hela kvarteret + lite till, på 30 minuter. Fick upp pulsen och kroppen fick jobba lite - skönt med en powerwalk. Det var ju så fint väder också! Hade bra musik i lurarna så då gick det fint. Nästa powerwalk blir på torsag följd av en solning!

Var och tittade på en navelpiercing jag vill ha... Shit vad jag fastnade för den - blev ännu mer motiverad när jag såg den... Var även på Maxi idag och köpte lite ny mat till min diet!

Idag har jag ätit:
F - Havregrynsgröt med mjölk och banan (se bild)
M - Panerad fisk (i ugnen) med potatismos med inblandade morötter (se bild)
K - Jordgubbsfil med müsli  (se bild)

Tips: Havregrynsgröt blir mycket godare med någon typ av sötningsmedel som är naturligt. Te.x bär, honung eller banan.

Gör potatismosen matigare med morötter!


Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar