söndag 2 januari 2011

*HÄLSOINLÄGG*

Hej! Idag har jag fortsatt min dag mot mitt mål! Känns bättre idag än igår iallafall. Kroppen har börjat vänja sig nu! Kan dock känna mig lite trött och hängig emellanåt eftersom jag inte får i mig något socker i överflöd vilket jag brukade.

Idag har det inte blivit någon träning, eftersom schemat startar imorgon! Då blir det 30 min powerwalk. Det är inte så mycket, men jag kör hellre lite mindre i början och gasar på i slutet än tvärtom. Kommer köra powerwalk 30 min 2 dagar i veckan och simning en dag. Efter var månad kommer jag öka tillfällena samt göra dom lite längre!

Sen när skolan drar igång igen så får vi gratis träning på Friskis och Svettis så det kommer bli ett pass till där. Även skolidrotten kommer igång då också!

Idag har jag ätit:
F - En skål fil + en äggmacka
M - Tacosallad (se bild) + lite kycklingsallad hos grannen eftersom hon fyllde år
Mellanmål - En clementin + en banan
K - Förmodligen en banan.



Frukosten!

Middagen! Det var tacos vi skulle äta så jag körde en light-variant. Försöker att undvika ost, smör och bröd så jag rev ett bröd vid sidan om och åt bara grönsaker och köttfärsen istället! Precis lika gott men lite kalorisnålare.

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar