fredag 28 januari 2011

Vilken dag!

Jag började dagen med tränings på friskis! Det var friluftsdag på skolan, så man fick välja mellan skidor, bada i simhallen eller träna på friskis. Jag tycker skidor verkar livsfarligt, och jag orkar inte bada. Kände för mer hardcore träning. Så jag dansade Zumba och var på gymmet! Var där med min vän Caroline. Nu har jag en otroooooolig träningsvärk! Har jag suttit ner i mer än 15 minuter kan jag knappt röra mig. Kommer inte våga resa mig från sängen imorgon... haha!

Sitter just nu i soffan med Tommie och min far. Mamma jobbar och syster är med en vän. Har precis ätit tacos, och känner mig fett äcklad. Tycker inte om att äta bröd. Får gå ut en runda imorgon så fixar det sig. På söndag blir det att simma med Tommie!

Men nu ska jag chilla vidare, och senare ikväll ska jag hem till Tommie. Ha en bra kväll!





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar