måndag 31 januari 2011

Jag kanske skulle bokat min begravning lite tidigare?

Nej, nu ska jag inte vara sån. Men jag känner mig så fett stressad. Jag borde verkligen ha pluggat mer på provet som ska skrivas idag. Handlar om exogena och endogena krafter. Har pluggat en del, samt på ett häfte vi fick. Men jag menar, läsa 90 sidor i boken (som inte är speciellt sammanfattande...) känns ännu mer förvirrande. Har läst så mycket jag kan, och jag kommer göra mitt bästa. Dock kan man aldrig vara förberedd med denna läraren, hon lägger alltid till massor i sista sekund... Kanske borde boka en plats på begravningen...?

Idag ska jag till Familia med min familj och Tommie. Ska nog köpa träningskläder, som jag visade igår. Hoppas på att det blir en bra dag. Även fast den började lite knepigt. Skämde ut mig otroligt på bussen! Hade hörlurar i så hörde inte att busschaffören kallade på mig. Hade blivit något fel med min biljett. Men det slutade med att jag fick pengarna tillbaka. Gratis buss är aldrig fel ;)


1 kommentar: