måndag 17 januari 2011

Guten Morgen!

Eller förmiddag? Känner mig lite lyxig idag, börjar inte förens 13.20, så kan sitta och chilla i en timme till. Borde verkligen plugga, borde verkligen läsa den otroligt tråkiga boken. Tur att det inte ska vara färdigt tills på fredag, annars hade jag varit körd. Kom på igår att man kunde valt vilken bok som helst, bara det är en utmaning. Sen kom jag på, att den enda genren jag inte har läst är deckare? Lika bra att ha provat på det också.

Tommie stack till jobb vid 10.20 så jag har varit hemma sen dess. Har ätit havegrynsgröt och en skinkmacka. Eftersom jag börjar så sent som jag gör, så blir det ingen lunch i skolan så jag passar på att tanka ordentligt nu innan. Ska dock bara vara i skolan tills 16.00, så det är nog inga problem. Längtar förresten till imorgon, ska ju börja träna lite gym och så på Olympia om någon vecka, så mamma och jag ska på introduktion imorgon. Som jag fick lära mig i skolan, så ska man få 30 minuters vardagsmotion om dagen samt 120 minuter extramotion. Tänk på det!

Så, ska snart sätta mig vid TV:n och plocka ihop mina prylar lite smått. Ska även haka fast stegräknaren i byxorna för att se hur mycket jag går och cyklar om dagarna. Kan ju faktiskt börja cykla nu när snön nästan är helt borta. Nu ska jag kila, ni får ha det så bra idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar