söndag 23 januari 2011

Så mycket att göra, så lite tid!

Nu är det så att Kajsa ska resa massa i år! Okej, massa och massa, men det är mycket mer än vad jag brukar. Har inte varit så mycket utomlands förr, det har aldrig lockat. Dessutom har vi varit mycket i Kivik där vi hyr ett hus då och då. Jättemysigt!

Men nu, ska det bli ändring! Kajsa ska till Stockholm, Turkiet, kanske Ungern och London. Stockholm är planerat sedan en tid, samma med Turkiet, dock inte dom andra två. Grejen är den, att mina halvkusiner och halvmoster som kom igår i samband med dopet, bor för tillfället i England. Hon ville gärna att vi skulle komma och hälsa på. Tydligen finns där massor med jobb, och är det inte döhäftigt att få besöka en helt ny kultur? Det kostar ju inget att bo, och flygbiljetterna är inte dyra.

Ungern, vet jag inte. Jag hoppade ju av "Tandem"-projektet. Tydligen vill min tysklärare ha med mig, väldigt gärna, men får tänka. Det är mycket som måste fixas. Det hade dock varit otroligt bra för både betyget och för min tyska. Kanske, kanske inte...

Stockholm är bokat en vecka innan Turkiet, d.v.s den 21:e maj. Det är jag, syster, mamma och mammas vän som ska till Stockholm. Ska vara där över helgen. Bara massa shopping och mys! Älskar det! Sen Turkiet är en solsemester med bara familjen. Det är andra gången vi är i Turkiet! Förra gången var -08. Kommer sola och bara stänga ute allt annat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar