lördag 15 januari 2011

Ny design - äntligen!

Gjorde en header nyss, som blev helt okej. Den fungerar iallafall just nu! Är ju nybörjare på det där, så det blir nog bättre. Har fått hjälp av Therese Nordqvist med att klistra in den och lite andra småsaker, klicka på hennes namn och kom till hennes och hennes väns blogg! Så tack vare henne kan alla kommentera och inte bara dom med te.x google-ID. Jag tycker om svartvitt, så körde på det. Orkar inte mixa massa med färgskalor o.s.v.

Nu ska jag snart bege mig till min Tommie och spendera natten där. Imorgon ska vi och simma! Visste ni att man bränner hela 460 kalorier på att simma i 40 minuter, inte dåligt va? Det som är så bra med simning är att man inte känner sig så trött heller. Min moster och kusin sa att dom skulle dit imorgon också, så kanske träffar på dom? Får vi allt se. Sov så gott, så kommer uppdatering imorgon.




2 kommentarer: