söndag 16 januari 2011

Hatar deckare...

Sitter och har precis fixat naglarna. Många kanske tycker att jag är lite besatt av det, men jag tycker att det är en accesoar! Att matcha naglarna med kläderna ger en helhet? Tycker jag iallafall. Men, det var inte det jag skulle säga. Jag skulle säga att jag ABSOLUT inte gillar deckare, alltså böcker som är deckare. Jag tycker inte det finns några direkta beskrivningar som gör att man får en målad bild när man läser. Håller ju på att läsa Mördare utan ansikte, och jag somnade efter 50 sidor. Har tyvärr 212 sidor kvar, gaaahhh...

Men nu ska jag äta lite müsli (inte mer än 200 kolhydrater med yougurt) och sen hem till Tommie. Han har fixat sitt nätvärk nu så jag kan blogga där, visst är det bra? Men ni får ha det bra allesammans så lovar jag att det kommer ett hälsoinlägg senare.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar