tisdag 25 januari 2011

Skönt att ha tid över!

Har som sagt i tidigare inlägg, haft fullt upp idag. Men eftersom jag fick gjort allt så snabbt så har jag haft lite tid för mig själv. Har gjort det jag alltid gör när jag har tid över - d.v.s ingenting.  Älskar att bara sitta i min värld och inte behöva göra något. Har alltid något att göra, så att inte göra något alls är det bästa som finns.

Så, jag har ätit gott och hämtat ut paket på H&M. Har fått saker jag ska ha på mig till sommaren när jag har gått ner i vikt. Mamma från ingenstans: "Man ser på dina ben att du har blivit smalare". Kändes så skönt att få höra det! Det gör mig mer motiverad att kämpa hårdare.

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt, äta müsli, sen kommer Tommie hit och hämtar mig. Ska sova där och imorgonkväll blir det gym med min Pernilla. Hoppas det går bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar