fredag 28 januari 2011

dag 02 - min första kärlek

Detta är en svår kategori! För, jag vet inte om jag ska ta den jag först var ihop med eller den jag första jag verkligen älskade. Men jag tycker att vi kör på den jag först var riktigt kär i. Dom andra kommer jag inte ihåg, jag var så liten då ju.

Men min första riktiga pojkvän, heter Emil. Mitt första förhållande var med en kille innan honom, som tyvärr inte är värd att nämna. Men iallafall, Emil och jag blev ihop den 19:e juli 2008 och gjorde slut någon gång i maj 2009. Vilket blir ungefär 9 månader. Mitt första långa förhållande! Jag har försökt att glömma så mycket som möjligt, eftersom jag inte orkar dra upp så många minnen.

Men han var en underbart snäll och fin kille! Ibland var han så snäll så det blev till något negativt för honom. Vi gjorde inte så mycket faktiskt. Mest TV och slapp. Han hade en otroligt trevlig familj som nästan blev som en andra-familj för mig. Kommer aldrig glömma det!

Tyvärr tog det slut p.g.a lite problem, som inte ska tas upp här. Mina känslor försvann och vi bestämde att gå skiljda vägar. Idag har jag ingen kontakt med honom, eftersom han blev så otroligt sårad. Har försökt ta kontakt med honom men han vill verkligen inte. Synd att jag sårade honom så! Jag hoppas verkligen han hittar en underbar tjej som förtjänar hans snällhet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar