onsdag 19 januari 2011

Måste börja ta det lugnt...

En fråga från en läsare:

Anonym sa...


hur klarar du dig med så få kalorier? man måste väl äta minst 1000 per dag?

Svar: Jag äter lite mindre än vad man ska just för att gå ned i vikt. Det är viktigt att inte svälta sig själv eftersom kroppen behöver alla närningsämnen. Mitt svar är, så länge man äter så man får i sig all näring man behöver och att man känner sig MÄTT - är det inget farligt!

---------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag fixat så in i bomben. Kom hem, åt och stack till Väla. Behövde fixa lite mat och så till marsvinen, hittade också en tunika på Gina. Hannas marsvin flyttade in här, p.g.a lite olika anledningar - men dom är mina nu iallafall. Jättemysigt - ser ut som ett zoo, men jag älskar djur. Hade kunnat fylla hela rummet. Känner att jag måste ta det lite lugnare med hur jag flamsar. Håller alltid på med något, kommer snart sluta med magkatarr och magsår.

Så, när jag kom hem började jag städa och fixa i ordning. Nu ska jag snart byta om och sedan hem till Tommie. Ska spendera natten där, älskar det. Mer positivt bloggande imorgon!




1 kommentar:

  1. Undrar vem du blivit så klok och förnuftig efter? ; )

    Älskar dej mest!

    SvaraRadera