torsdag 27 januari 2011

dag 01 - presentera mig själv

Jag heter Kajsa Ottmar och bor i Skåne. Jag har bott här hela mitt liv och kommer nog alltid göra det också, eller? Jag bor iallafall med min mamma, pappa och lillasyter. Har också fyra marsvin och en hamster. Älskar djur, så det ser ut lite som ett zoo på mitt rum. Haha! Men det är bara mysigt.

Här kommer lite snabbfakta: Jag älskar färgen rosa, djur, min pojkvän, min familj, att jobba, tv, dator, sjunga, rita, träna, musik och blogga. Låter lite smått nördigt, men vem bryr sig? Det är jag! Detta hatar jag: folk som klagar om löjliga saker och som inte ser vad dom själva har innan dom klagar, lata människor, dumma människor som är det medvetet för att slippa vissa saker och falska människor.

En milstolpe i mitt liv var när jag träffade Tommie! Vi har varit ihop sedan den 2:e juli 2009, vilket snart är 2 år. Jag älskar honom mer än mitt liv och jag vet inte ens vad jag hade gjort utan honom. Vi gick i samma skola redan som riktigt små barn, men då kände vi inte varandra. När jag var på konfirmationsläger så pratade vi mycket eftersom vi hade blivit vänner genom mitt ex (usch vad det låter dåligt...). Vi blev blixtkära när vi hade träffats innan jag åkte på lägret. När jag kom hem var vi oskiljaktiga. Sedan dess har vi hållt ihop varenda dag. Vi har haft många upp- och nedgångar, men jag älskar honom mer än allt!

Moi!

Jag och baby för ett år sedan <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar