måndag 24 januari 2011

I skolan nu

Hade sovmorgon idag, så är jätteutvilad. Dessutom blir jag allt piggare och piggare tack vare min diet och träning. Igår simmade jag 1 km och lagade mat, kändes duktigt. Älskar att känna mig självständig, ju tidigare man tar ansvar desto lättare kommer det bli att flytta hemifrån.

För övrigt, så funderar jag på en ny design. Är ledig imorgon så ska nog knåpa ihop en ikväll. Är så trött på det gråa, det ska ju vara lite mer liv i bloggen! Inte sant? Men iallafall. Har nästan precis varit på Hälsovisionen och ätit sallad med Pernilla. Jättegott! Just nu väntar vi på att geografin ska börja, superkul... Men slutar tidigt idag så man ska inte klaga.

Ikväll blir det kanske bio med Tommie. Vi får se. Antingen ska vi se "Love And Other Drugs" eller den med Christina Aguilera. Någon som har sett någon av filmerna? Någon som rekommenderar någon av dom? Får se hur det blir. Ni får ha en bra dag!


Den eller....?

Denna?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar