onsdag 5 januari 2011

Bad news never had good timing.

Hej! Sitter i min pyjamas och chillar. När Tommie har jag inget att göra, så försöker göra det till något positivt och tar det lugnt. Lika bra att ta det så lugnt det bara går innan skolan börjar igen ju. Ser faktiskt fram emot det lite grann, känner att jag är redo för att ge allt igen och höja mina betyg ännu ett snäpp!

Ska klippa mig på fredag, som jag nämnde lite snabbt i mitt förra inlägg. Blev rätt nöjd med det jag hade förra gången - men jag tycker inte han förstod riktigt hur jag ville ha det. Ska gå till en ny frisör denna gången som min mamma brukar klippa sig hos, och denna gången ska jag ta med mig bilder! Här kommer några förslag. Obsavera att jag vill ha det mer uppklippt och liiiite kortare lugg. Luggen som klipptes i början på september är redan till axeln - sjukt... Här kommer två förslag, OBS - BILDERNA ÄR TAGNA FRÅN GOOGLE.


OBS: EJ FÄRGEN - BARA FRISYREN

Har ju ungefär hennes längd, så den ser jättebra ut? Eller vad tycker ni?


Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar