lördag 29 januari 2011

Hemskt! Eller?

Det är helt sjukt hur man kan vänja sig vid en människa. Som sagt tidigare, så är Tommie i Danmark med sin vän eftersom han fyllde år igår. Känner mig helt lost. Har tråkigt, är rastlös, undrar vad han gör... Och helst av allt vill jag bara ringa.

Visst, det kan vara rätt farligt att bli så fäst vid en människa, men och andra sidan så vill jag spendera så mycket av mitt liv som möjligt med honom. Han har bevisat för mig att jag kan lita på honom igen, men det är fortfarande jobbigt. Vet inte om jag ska sitta uppe en timme till och vänta på honom eller om jag ska lägga mig. Om han är full när han kommer hem är det inte så kul att umgås med honom, tyvärr.

Vet inte hur det blir. Just nu lutar det åt att jag sover hemma. Jag får se i vilket tillstånd han är i när han kommer hem helt enkelt. Ha det så bra.


1 kommentar:

  1. Gå å lägg dig gumman!!! Soov ut å tvinga Tommie att komma med goa frallor i morronbitti istället!! Å du, det är inte farligt att umgås med någon så ofta/mkt.. MEN hitta på lite annat ibland oxå.. Du kunde väl gjort nåt kul idag du med.. å inte sitta hemma å vänta... Blir så mycket mysigare/spännande då.. Go natt min goa gumma.. KRAAAAAM

    SvaraRadera