tisdag 18 januari 2011

Stressigt? Svar: Ja

Vilken dag! Hade prov idag i religion, i tre hela timmar. Sedan läste jag en bok i ytterligare 2 timmar. Har inte sovit mycket heller så är helt slut nu. Hade även fått sms av min pojkvän när jag var i skolan att han var tvungen att gå till läkaren. Han hade kräkt blod. Han har också haft ont i njurarna i flera dagar.

Så, vi hämtade honom på jobb och sedan körde vi honom till sjukhuset efter vi hade ätit. Han tog ett stick i fingret och lite sånt. Medicin på recept fick han med sig mot magsår. Har varit helt uppjagad och tror snart jag faller ihop, haha. Är så trött så det finns inte.

Men vardagen slutar inte för det. Måste fixa burarna och flytta in den buren som är min systers hit. Kan också meddela att jag nog har fått jobb på ett ålderdomshem där jag jobbar 2 h/söndag och tjänar 573 i månaden. Inte dåligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar