onsdag 26 januari 2011

Kajsa härmapa?

Japp! Sant som det var skrivit! Jag tänkte faktiskt börja med "listan" som många andra bloggare också har börjat med. Tycker det är en jättebra idé, jag menar, knappt någon av er som läser känner mig på riktigt. Så, var dag, kommer en punkt på listan läggas upp och förklaras. Såhär ser listan ut:

dag 01 - presentera mig själv
dag 02 - min första kärlek
dag 03 - mina föräldrar
dag 04 - vad är kärlek?
dag 05 - det här åt jag idag
dag 06 - min bästavän
dag 07 - ett ögonblick
dag 08 - min tro
dag 09 - mitt/mina syskon
dag 10 - mitt favorit minne
dag 11 - min favorit födelsedag
dag 12 - detta ångrar jag
dag 13 - mina rädslor
dag 14 - den här veckan
dag 15 - det här saknar jag
dag 16 - mina drömmar
dag 17 - det här får mig att må bättre
dag 18 - det här får mig att gråta
dag 19 - min första kyss
dag 20 - min favorit plats


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar