torsdag 30 december 2010

The year that's passing.

Här kommer en liten nyårsressumé! Tänkte härma andra lite grann, haha. Men det är för att ni inte känner mig såväg då ni inte har följt mig hela året. Alla bilder nedan följs av en bildtext! Det kommer nog inte bli en sammanfattning för var månad eftersom det inte alltid är något speciellt som händer.


Mars
Min och Tommies födelsedag! Min den 13:e mars och Tommies den 11:e. Mycket mysigt!

 Juni
Slutade 9:an och började sikta mot gymnasiet! Gick ut med MVG i allt utom 5 ämnen vilket jag är väldigt stolt över eftersom jag hade jobbat röven av mig...


Juli
Jag och min älskling Tommie firade 1 år tillsammans den 2:e juli

Min älskade Helsingborgsfestival! Höjdpunkten av hela sommaren. Finns inget bättre!

Utflykter med min familj och med Tommies familj

Midsommar!


 Augusti
Älskade Kivik <3 Där stannade vi i en vecka.

Veronica Maggio den 6:e augusti!


Började mitt älskade gymnasium den 23:e och hade ingen aning om livet.

September

Den nya skolan följdes av en insparksdag och en....

Insparksfest som jag forfarande inte kommer ihåg helt.. eheh ..

Jag gick med i "Star For Life". Denna bilden är från en konsert i Malmö där alla pengar gick till SFL.

Jag, Emma och Oskar var i Halmstad med SFL! Oförglömligt!

Oktober

Den 21:e oktober föddes min älskade kusin Julius <3

Den nya skolan begravde mig med läxor och jullovet kändes så långt bort...

December

Men julen kom med dunder och brak!

Och imorgon avslutas detta år. Är det inte sjukt?

Förutom allt detta ovan - har det såklart hänt tusen med saker till. Födelsedagar, bra och dåliga missöden, vänner, ovänner, bråk och ny kunskap om livet. Detta året har varit bra och jag tackar för varenda sekund som jag har fått ut av det! Nu hoppas vi på ett ännu ett bra år!

Kisses and hugs





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar