torsdag 9 december 2010

Come back to me when you know just how you feel.

Har precis skrivit klart min motivering till varför jag ska med till Sydafrika i mars. Tyckte den  blev riktigt bra, den speglar verkligen varför! En solklar motivering. Nu måste vi bara hålla tummarna - jag vill verkligen med! Hoppashoppashoppashoppas. Tyskaläraren blev lite småsur på mig idag eftersom jag bara hoppade ur vårt projekt sådär då vi skulle till Ungern. Grejen är den att man inte får vara med i både Sydafrika och Ungern då budgeten för en elev blir för mycket. Kanske blir att jag betalar biljetten till Ungern själv  - vi får se vad som händer och sker!

Annars har jag varit rätt irriterad i skolan idag. Känner mig jävla frustrerad när folk inte kan vara tysta på lektionerna - dom fattar inte att det skadar alla runt om dom också. Vill inte nämna några namn här, men speciellt på matten är det ett helvete. Kanske är jag en tjatkärring, vad fasen vet jag. Men jag pluggade röven av mig i 3 år och gick ut med 295 i poäng för att komma till förskolan igen. Nu ibörjan är det inte så mycket problem, men tänk när det blir svårare matte. Gosh ...

Nu ska jag titta lite "Cops" med Tommietott :) Imorgon ska jag göra klart ena hemtentan så det är färdigt. Ni får ha det så bra! Imorgon ska jag förresten öva på mitt solo till Lucian på måndag... Så nervös jag är, haha!

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar