tisdag 14 december 2010

Caught in a bad romance.

Har haft lektion från 08.00 tills nu och snart börjar en till. Är snart färdig med två av tre hemtentor! Heja mig! Ser äntligen ett ljus i den mörka tunneln. Det känns riktigt skönt att veta att det bara är 8 dagar kvar till det efterlängtade jullovet. Jag kan knappt berga mig - måste få sova ut och slippa tänka på skolan. Kvar till lov:
- Naturkunskaptenta
- Mattetenta
- Prov på engelskaboken

Senare idag så ska jag vara med Tommie, hann inte med att träffas så mycket imorgon så det får bli idag istället. Har jag tur blir jag klar med veckans läxor idag och slipper jobba så mycket hemma - när man väl får tummen ur rumpan så börjar det hända saker, haha.

Nu ska jag fortsätta, blev inget långt inlägg detta men skolan tar sin tid. Ha en bra dag, blir nog mer bloggande sen.

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar