fredag 10 december 2010

Maybe my heart was bound to chains.

Hej kära blogg! Sitter för tillfället i skolan och har idrott och hälsa. Skriver lite om första hjälpen och skador. Faktiskt rätt intressant, det är ju viktigt att veta om något skulle hända någon gång. Det är eget arbete för tillfället så jag passar på att ta en rast... Haha! Vi sjöng ju igenom lucialåtarna idag. Det låter faktiskt rätt bra! Jag och en annan Cajsa ska sjunga första versen på "Tänd ett ljus" - awsomeness! Helt sjukt hur två personer kan ha så lika röster, inte sant?

Slutar 11.15 vilket är grymt skönt. Ska till Väla sen med mamma och handla lite julklappar. Ikväll blir det supermycket mys med min Tommie! Har verkligen väntat på helgen. Det har varit en riktigt tuff vecka med tidiga morgonar och sena eftermiddagar. Efter jag har varit på Väla ska jag ta mig friheten att vila lite innan Tommie kommer hem. För övrigt är det bara 2 SKENTA VECKOR kvar till julafton! Wiiiii !



Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar