måndag 27 december 2010

I don't mean to critique on your seduction technique but your money isn't impressing me.

Hej! Idag har jag varit runt och flängt lite överallt med min syster och pappa. Mamma skulle köras till jobb så efter det passade vi på att köra till Väla och Maxi. Har haft lite problem med mitt Itunes då det inte går att skapa ett nytt Apple-ID. Löste det hela med att köpa ett kontantkort som man kan avända på Itunes för 150 :-. Köper man en sån om året blir det ju inte så dyrt!

Har alltså mest fixat med appar och hjälpt till med att handla och lite sånt. Idag har det bara varit en slappedag vilket behövs. Behöver all vila jag kan få innan skolan ju. Kom och tänka på en sak - har ingen nyårsklänning?! Får ta och titta på en sån på onsdag när jag, Tommie, hans bror och deras vän ska till Väla. Hoppas att Teknikmagasinet har fått in en påfyllning på Ipod Touch G4 skalen - dom har varit slut aslänge nu! Har du någon bra sida med skal till IPOD TOUGH G4, så skriv en kommentar!



Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar