tisdag 28 december 2010

For desert I'll suck your teeth.

Hej! Ligger i min säng och bloggar lite på min fina iPod. Älskar den verkligen! Kan göra allt på den, ungefär som en dator. Än så länge har jag inte gjort så mycket. Kom hem från Tommie för runt två timmar sedan. Pappa var så söt och gjorde varm chocklad till mig när jag kom hem. Min pappa är en sann hjälte!

Idag ska han köra mig och Tommie till väla! Måste ha ett silikonfodral till min iPod så att den inte blir förstörd. Tommie har ju köpt en iPod med så han ska också köpa ett skal. Tycker att man bör göra det man kan för att skydda sina elektronikprylar.

Nu ska jag kränga lite choklad och sen ska jag sova. Efter väla blir det också fyrverkeriuppvisning! Tro det eller ej men jag älskar fyrverkerier! Ska också nämna att min mobil med bra kamera har gått sönder så det blir lite halvdåligt med foton för ett tag framöver.

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar