onsdag 8 december 2010

Do you expect me to belive I was the only one to fall?

Nu sitter jag, lite havt mörbultad efter en timmes yoga på Hälsobanken, d.v.s på Friskis&Svettis. Jag trodde jag skulle gilla yoga - men inte såhär mycket! Man blev så mjuk i kroppen och känner sig så avslappnad. För dig där ute som inte gillar att träna men ändå vill röra på dig så kan jag rekomendera yoga varmt! Man känner musklerna arbeta och man blir lite fuktig på kroppen. Rätt jobbiga ställningar men det gynnar kroppen.

Idag ska jag ha geografi, om ungefär 10 minuter. Sen är det mat (fatta hur hungrig jag är!) som följs av en håla där jag och min vän Pernilla ska plugga på bilbioteket. Mycket som händer nästa vecka så det är lika bra att få loss lite nu. Är ju snart klar med ena hemtentan - heja heja!

Ska också försöka skriva ner min motivering till varför jag ska till Sydafrika. Håll tummarna för mig - för detta är verkligen vad jag vill!



Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar