onsdag 29 december 2010

Thank God for mom and dad for stickin' two together 'cause we don't know how.

Hej hej! Sitter och fifflar lite med mobilen. Har inte gjort speciellt mycket idag, mest varit hemma. Tog tag i mitt rum (som alltid tycks bli stökigt oavsett hur mycket jag städar?) och nyårsstädade. Nu är det rent och fint igen! Har legat och pillat lite med Ipoden och så, tills Tommie kom hem från jobb. Han hade med sig snitzel hem till min familj, söt som han är! Han jobbar ju på en resturang så ibland får han med sig lite mat hem.

För övrigt har jag inte en aning om vad som händer på nyår. Det var först tänkt att jag och Tommie skulle vara hos honom, men där skulle det visst inte firas något. Här hemma tänkte vi sen, men vi är ändå sugna på att festa. Är så sjukt splittrad med bara två dagar kvar tills nyår... Vad ska ni göra?

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar