söndag 5 december 2010

För jag är starkare än du, det har jag lärt mig nu.

Snöar idag så in i! Iallafall i Helsingborg. Älskar snön, det får gärna komma mer. Hoppas bara att det ligger till jul och över nyår! Det hade varit riktigt mysigt. Enligt tidningar och så så ska det nu göra det - hade varit asmysigt med en vit jul!

Har precis städat marsvinens bur och ska snart ta tag i damsugandet. Dom skvätter så in i helvete, dom får sina små utbrott och springer runt i hela buren och stökar ner. Men men, sånt man får räkna med. När jag har städat ska jag in i duschen och till sist ska jag plugga! Ungefär så mina söndagar brukar se ut. Fixar städandet och pluggandet som skulle blivit gjort i veckan. Så det som står i Bibeln att man ska vila på den 7:e dagen stämmer inte in här inte... Aja, glad andra advent alla!

Kisses and hugs
+

= En helt normal söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar