lördag 18 december 2010

Baby I can see us moving like that.

Hej hej! Egentligen tänkt att jag skulle vara på min mosters man födelsedagsfest men icke sa nicke. Sitter hemma istället med massa allergiska utslag från midjan och nedåt. Det började när jag och Tommie skulle ner till stan för att han skulle köpa julklappar. Då började det klia på benet, men jag trodde bara det var ett hårstrå eller något så jag brydde mig inte mer om det. Det tog ungefär en kvart innan det kliade överallt, från höfterna och ned. Trodde jag skulle bli galen!? Fick utslag stora som femkronor och blev helt svullen. Det slutade med att vi fick sticka hem lika snabbt som vi hade kommit. Vi kom fram till att det var mina "nya" jeans. Hade dom igår också så fattar inte varför jag får utslag nu? Har inte tvättat dom direkt när jag köpte dom. Känslig hy som jag har så blir jag helt svullen - kul.

Har tagit ett piller som minskar svullnaden och kliandet, så nu sitter jag inte och river sönder benen iallafall... Men nu har jag extremt tråkigt! Har ätit lite och innan dess vaknade jag. Jag blev helt trött av pillret så jag somnade - haha. Nu ska jag kolla på Simpsons. Ikväll blir det hem till Tommie om mina ben inte svullnar upp igen, usch! Ni får ha en bra lördag!


Mysigt va? ...

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar