tisdag 7 december 2010

Is everybody going crazy? Can anybody tell me what's going on? If you open your eyes you'll see that something's wrong.

Sitter i skolan och tar en liten break från pluggandet! Det har varit en rätt tuff dag hittils med mycket att komma ihåg. Dagen började med att väckarklockan ringde klockan 06.30 - det var fortfarande kolsvart ute och jag hade INGEN lust någonstans, att gå till skolan. You have to do what you have to do. När jag stod och väntade på busshållplatsen kom det en jätteläskig kille som stod och glodde på mig hela tiden. Sen en olycka hände för ett tag sedan har jag fått värsta fobin för när folk står och glor på mig, tror alltid jag ska bli våldtagen. Löjligt nog, men ja.

När jag kom till skolan började en lektion om judendomen som höll på i nära 2 timmar. På lunchen var det Star For Life möte där det kom fram att 4 stycken ska få åka till Sydafrika och besöka vår partnerskola! Jag blev så jävla glad - nu måste jag bara skriva en riktigt riktigt riktigt bra motivering också.

Annars flyter livet på, jag lever och frodas. Idag får jag också reda på om min pappas kompis kompis var intresserad av min rosa dator. Isåfall blir min dad toppen! Håll tummarna! För nu ska jag fortsätta skriva på min uppsats om den industriella revolutionen.


här kan du donera 200 :- som går oavkortat till skolorna i Star For Life. För 200 :- ger du ett barn ett års skolgång i en av Star For Lifes skolor.

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar