lördag 25 december 2010

If I kissed you now I know you'd fool me again.

Hej alla läsare! Blev inga bilder på vad jag fick för något igår eftersom vi kom hem rent sent och jag var supertrött. Detta inlägg blir alltså ett bildinlägg med allt jag fick. Förutom det på bilderna fick jag även fyra klädesplagg. Enjoy!


Klocka från Teknikmagasinet, från Tommies mamma

Rosa bling bling hörlurar, från pappa

Bok från min favoritförfattare, från mamma


Totalt 1200 :- från farmor, farfar, moster och mormor

Nagellack till att göra egna möster, av mamma


Parfymkit från min moster

1 kg av min favoritchocklad, från min syster

Nagellack kit,från min syster

Mascara och puder, från min moster

Nagellacksmyken + lösnaglar, från mammas vän

2 ögonskuggor från Calvin Klein (brun och grön) samt en berlock, från mamma och pappa

Avril Lavigne parfym kit, från mamma och pappa

Jag vill tacka alla för gårdagen! Det var underbart fina presenter och sällskap!

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar