lördag 25 december 2010

He's so high above me.

Hej hej! Sitter för tillfället och är lite småsur. Min Aino (Sony Ericsson) har pajjat! T9 fungerar inte så snacka om att det är superjobbigt att skriva på den. Har för tillfället bytat till min Samsung S5320 så ka lämna in den andra på lagning. Har alltid gillar Sony Ericsson, men nu förtiden har bara deras mobiler haft massa problem. Kanske kulle satsa på ett annat märke nästa gång?

Idag har jag bara chillat. Precis som igår! Det var jättemysigt. Vi var hemma hos mormor - min familj och min mosters var där också. Vi åt massa gott, skojade och hade roligt! Vi öppnade alla presenter - är verkligen jättenöjd med allting!

Ikväll blir det film med familjen och Tommie! Mer bloggande imorgon.

Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar