tisdag 21 juni 2011

Where love's lost, your ghost is found.

Sitter hemma med en sjuk huvudvärk. Jag och Kristoffer bråkar som vanligt... är det inte det ena så är det det andra. Livet går inte så jättebra för mig just nu, om jag ska vara ärlig. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Känns som om jag vill räcka till för alla, men hur ska det gå när jag inte räcker till åt mig själv?

Måste börja fokusera mer på mig själv och bli lite mer egoistisk. Sätter allas behov och önskemål framför mina egna och det slutar med att folk "glömmer" bort vad jag vill, det vill säga, trampar på mig. Men nu ska det ändras, och jag börjar här.

Känns ibland som om jag bloggar för andras skull och skriver om det folk gillar. Men ska börja skriva mer om vad jag vill och vad jag känner. After all, så är jag en djup människa som älskar att skriva - det var ju därför jag skapade bloggen!

Tror jag kommer få lite mer inspiration till att blogga när jag har en ny design, tror inte ni det? Förresten så ska jag träna imorgon! Can't wait!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar