torsdag 23 juni 2011

Bra dag idag!

Vakande hos Kristoffer idag! Det är vardagslyx att få somna bredvid den man älskar, visst är det så? ;D Vi gick och handlade lite yughort och sen stack jag hem. Stack till gymmet efter jag hade städat upp på mitt rum. Min barndomsvän Erika kom över vid 16.00 och jag lämnade henne för ett tag sedan :) Hade verkligen jättekul! Vi tittade på Meangirls 2 och pratade lite skit ;)

Just nu är Kristoffer på fotboll, så jag ska till honom senare. Imorgon är vi bjudna till Malmö där Kristoffers systers pojkvän med familj ska fira midsommar! Ska bli riktigt mysigt :) Igår grillade jag och Kristoffer korv och åt potatissallad. Vi stack till en skog i närheten och mös med god mat och bara va. Sånt kan behövas! Bilder kommer :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar