lördag 18 juni 2011

Min syster ska ha tjejkompisar hemma...

Så vi andra får utrymma huset, haha! Hon har bjudit hem några tjejkompisar, så vi har ordnat massa för hennes skull. Är vi inte snälla? Så de ska äta lite gott och skratta (förmodligen inte för högt...) och hålla full rulle i huset. Det enda stället vi andra har att vara på är i mitt rum eller toaletten? Haha. Så jag, Kristoffer, mamma och pappa ska se film på mitt rum ikväll. Vad gör man inte...?

Annars har jag och Kristoffer bara varit hemma hos honom fram tills nu, och kollat Paris Hiltons Next BFF, haha! Tror att min lilla Kristoffer börjar bli lite smygbög? ;) Nejdå, haha. Så vi ska äta McDonalds senare. Snacka om att jag har ångest? Min träning har helt kommit av sig sen jag blev sjuk för tre veckor sedan. Och nu är jag sjuk IGEN. Snacka om att jag verkligen ska hetsträna tills juli eller? Ska gå ner 10 kg tills skolan börjar, och på dagen ska jag pierca mig. Can't wait! Miss working out...

Så just nu får jag lite massage av min älskling, lyx va ;)? Snart ska jag duscha och sen vet jag inte vad som händer. Ha det bäst semesterfest!


En riktigt bra låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar