fredag 17 juni 2011

Vuxenpoäng? ;)

Kristoffers storasyster har varit bortrest i 3 dagar - vilket betyder att vi har skött om ett hushåll i 3 dagar, helt själva! Faktiskt rätt kul att känna på hur det är att ta hand om pengar, städning när det kommer till ett helt hus. Blir alltid lika förbluffad över hur svårt det faktiskt är! Borde verkligen tacka mina föräldrar .. Kommer nog aldrig bli redo att flytta hemifrån! Haha!

Har varit på stan med min lillasyster idag också. Hon hittade en jättefin tunika och jag som har ZERO pengar, hittade inget. Haha! Finns nog inget värre än att gå på stan utan pengar. Usch, hemskt. Men vi åt varsin sub på Subway och stack hem efter det.

Nu vet jag inte vad som händer. Känner mig helt väck. Hatar det. Funderar på att börja skriva på på novell snart, har redan en början och ett slut. Nu ska det bara in intriger, anpassat för målgrupp, språk, stildrag - you name it. Men jag tror jag fixar det. Är född till att skriva...


Never forget that!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar