måndag 27 juni 2011

Verkligen inte min dag i dag!

Tänkte jag skulle vara en duktig flickvän idag och följa med min älskling till hans körskola 07.20, så 06.00 ringde klockan. Vi hasade oss upp och tog bussen till körskolan när vi fick reda på att det hade blivit ett missförstånd och att han inte alls skulle köra idag. Kul. Nej, inte alls. Påvägen dit snubblade jag tre gånger. INTE min dag.

Vi var nere i stan och tittade runt lite. Han bjöd mig på en sallad på Subway, så fint av honom! Sen sa vi hejdå vid tre eftersom han skulle hem till sin vän då de ska se HIF - Halmstad nu 19.00. Under tiden har jag städat ur alla burarna, duschat av dem och fixat lite annat. Ska till gymmet nu om tjugo minuter och köra kondition (om jag inte snubblar påvägen d.v.s ...)

Klumpiga jag ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar