lördag 25 juni 2011

Lördagsmyyys!

Sitter just nu hemma hos Kristoffer som vanligt :) Vi har inte gjort något idag alls eftersom allt är stängt, lite tråkigt. Men jag hade tänkt berätta om gårdagen!

Vart ju bjuden till Kristoffers systers pojkväns familj. Det var jag, Kristoffer, hans syster, hennes pojkvän, hans två systrar med pojkvänner och familjens mamma. Vi hade supertrevligt! Spelade kubb, några badade (brrrrrrr?!), åt påskmat, efterrätt, spelade TV-spel och tittade film. Jag och Kristoffer tog tåget hem igen vid 00.00 och var glada för en superkväll! Nog den bästa midsommaren i mitt liv :)

Så idag är ju allt stängt, annars hade vi först tänkt att åka ut till Väla, men det blev en chilldag istället (gymmet har ju också stängt :/). Vi köpte lite gottis och nu "lanar" vi hos honom, haha. Ikväll ska vi hem till mig och spela lite Yatzy. Fast nu ska jag lana med mitt Sims 3 och Kristoffer med sitt WoW, take care!

Köpte 10 liter jordgubbar ... haha!

Så det blev en god frukost imorse ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar