måndag 20 juni 2011

Fått min älskade Sony Ericsson Arc tillbaka från reperation!

Den har varit inne på lagning i c.a 2 veckor, men nu äntligen har jag fått tillbaka den! Man känner sig verkligen handikappad utan inbyggt nätverk i telefonen... Men nu har jag tillbaka den, och allt är som vanligt igen ;) Haha!

Idag gick jag och Kristoffer upp 06.00 eftersom vi skulle till hans körskola. Sådär bra idé eftersom vi inte kunde somna förens 01.30, så vi var jättetrötta när klockjäveln ringde... Vi satt i körbilen med ledaren 07.10 och var hemma igen vid kvart i 9. Vi åt en liten frukost och somnade igen, haha! Vi vaknade av oss själva tre timmar senare. Just därför känns det som om klockan är sju på kvällen nu... helt wierd.

Meeeeeeeeeeen - idag fyller min syster år! Så vi ska fira henne lite med god mat och spelkväll! Här ska det fetvinnas i monopol. Så - GRATTIS HANNA PÅ 15 - ÅRS DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar