fredag 3 juni 2011

Slutspurten nudå!

Har varit lite lat, måste jag med medge. Har en stor fet hemtenta vilandes på mina axlar som jag måste skriva färdigt. Har helt enkelt ingen ork, ni vet när man verkligen kör på reservkrafterna? Men när de sista krafterna tar slut, då är det svårt att hitta motivation. Men jag vet om att jag kan fixa det, för detta är verkligen inte första gången jag stressar i mål.

Idag är min älskling i Danmark med sin storasyster tills ikväll, så idag ska jag göra ALLT som måste göras inför skolavslutningen på torsdag. Kan ni fatta att det bara är 6 dagar kvar till nära 3 månaders frihet!? Det känns så himla skönt, så när jag har skrivit klart min tenta så är där INGET utom 6 ynka dagar som skiljer mig och mitt sommarlov ifrån varandra!

Ikväll ska jag och Kristoffer sova här, för jag har förberett en liten överraskning. Vi har båda rätt stressiga liv som det är just nu, och vi båda behöver ordentligt med avkoppling! Dock skriver jag inte vad jag hade tänkt hitta på, eftersom han är en flitig bloggläsare - men det kommer bli sehr gut!

Nu ska jag städa burarna, ta ut djuren, bädda rent och finally - plugga färdigt den feta hemtentan! Ha en bra fredag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar