onsdag 29 juni 2011

Fullspäckad dag idag!

Idag har jag haft fullt upp! Vaknade själv i sängen vid 10.00 och skulle lägga mig till att sola på baksidan vid 12.00. Pappa var och simmade och syster hade precis vaknat, så det var bara jag och grannen ute just då. Vi snackade lite skit medan han oljade deras staket. När pappa kom hem visade det sig att han skulle göra samma sak, så jag ryckte in och gjorde det åt honom. Han hade ju varit och tränat så han var väldigt trött.

Så jag spenderade hela förmiddagen och lite av eftermiddagen med en oljlig pensel i handen! Målade klart allt utom trädäcket och utsidan av staketet, men det får bli imorgon! Sedan när mamma kom hem, så stack vi till Familia och bytade ett par skor. Fick även hem lite prylar (visar sist). Imorgon när Kristoffer ska på fotboll så ska jag och min pappa se "Transformers 3" på bio, kul! Min "lön" från att olja hela baksidan blev spotify premium och en biobiljett - tack pappsen!

Bikinitopp 99 :-

Trosor, varav ett par är bikini 19 :-/st

Ny sminknecessär 50 :-

Avril Lavigne bodylotion 79 :-

Sommarfärger, ögonskugga 29 :-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar