måndag 13 juni 2011

Empty promises ..

Vill så himla gärna ändra på min blogg. Är inte ett dugg nöjd med den .. ska verkligen ut och ta några nya bilder med Kristoffer, så jag kan få upp en ny header snart! Vill ändra färgskalorna, bilderna, stilen - allt. Känns som om denna design börjar bli lite väl gammal, eller vad säger ni? Dock blir det bara tomma löften, eftersom jag har lovat förändringar sedan länge.

Jag älskar att blogga, även fast det inte har blivit så flitit som det borde ha blivit, på sistone. Funderar på att ta en låååång bloggpaus, och när jag väl börjar igen är alla ändringar gjorda? Fast jag vet att jag kommer börja mycket tidigare - en gång bloggare, alltid bloggare!

Idag har jag inte gjort något speciellt. Hände lite underliga saker igår, som jag berättar mer om en annan gång kanske, det måste bara få lägga sig först. Vaknade upp med Kristoffer och vi har bara tagit det lugnt. Han ska se fotboll om 2 timmar, sedan ska vi fika hemma hos mig och sticka hem till honom. Imorgon kanske vi ska till stranden om vädret tillåter oss!

En sån strand skulle vi haft i Sverige! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar